MENJADOR SOLIDARI INFANTIL DE CIRERA

COMUNICAT PER A LES FAMÍLIES, ENTITATS COL.LABORADORES I VOLUNTARIS

POSICIONAMENT DE L'ASSOCIACIÓ VEÏNAL DE CIRERA

RESPECTE AL BLOQUEIG DE LES AJUDES A PROJECTES SOCIALS

El  projecte de Menjador Solidari Infantil de Cirera sorgeix de la necessitat de crear un espai al barri on organitzar, coordinar, desenvolupar i complementar les necessitats nutricionals dels nens i nenes  en risc d'exclusió, amb pocs recursos econòmics o d'aquells que pateixin insuficiències alimentàries i així aconseguir que tinguin una alimentació equilibrada i sana, també en períodes no lectius.

Per poder dur a terme aquest projecte vam necessitar la col·laboració de tot el barri, ja que aquest projecte, sense ànim de lucre, funciona gràcies als voluntaris que el fan possible, de les diferents donacions, de les aportacions dels comerços del barri i d’ajuts econòmics que rebem per part d’entitats bancaries, de l’Ajuntament de Mataró i de la Generalitat de Catalunya.

Recentment hem rebut una carta de la Generalitat de Catalunya comunicant que ens trobem en una situació de bloqueig de subvencions per part del Govern Espanyol. Això significa que de moment la Generalitat no pot fer efectius els pagaments a la nostra entitat.

Des del Menjador Solidari Infantil de Cirera afirmem que la nostra feina voluntària i tots els esforços que realitzem poden ser inútils per tirar endavant aquest projecte tan necessari. No podem permetre que, per culpa de les decisions arbitràries d'alguns polítics, es posin en risc mesures que afecten a les persones més vulnerables del barri.

Entre tots hem de lluitar per millorar les condicions socials i econòmiques dels infants, que seran el nostre futur!

Menjador Solidari Infantil de Cirera

ASSOCIACIÓ VEÏNAL DE CIRERA